1000 EILANDEN Trofee

Zondag, 22 september 2024 (07:00)

Viswateren in Langedijk

Op de 4e zondag in september organiseert Visclub "de Schele Posch" (afdeling van hsv. Langedijker Sportvissers e.o.") weer de jaarlijkse baarswedstrijd om de 1000-Eilanden Trofee. Deze wedstrijd telt ook weer mee voor de "baarsvisser van het Jaar" competitie.
Opgeven tot 19 september bij Pieter Oostwouder.
Melden 's morgens om 7 uur bij cafe "de Schelvis" waarna om 8 uur vertrokken wordt naar het viswater, bv. langs de Geestweg, bij de Dijk, de Mayersloot en het Oosterdel of bij het Winkelcentrum. Er worden 5 stekken van 20 minuten gevist en na elke stek wordt geteld, elke baars is 1 punt. Neem riethaken en een goede leefemmer mee. Na afloop Prijsuitreiking in de Schelvis.