Top Competitie Baars 2024

In 2024 wordt de Topcompetitie Baars ook weer gevist. Het programma is bekend, kijk op  www.baarsvisservanhetjaar.nl

Rooster "Baarsvisser van het Jaar 2024" is weer te vinden op www.baarsvisservanhetjaar.nl

U kunt zich voor deze wedstrijden opgeven bij Uw vereniging
of via de website  www.baarsvisservanhetjaar.nl   waar alle verdere informatie is te vinden.

In verband met Corona was de Competitie in 2020 en 2021 afgelast en zijn er slechts enkele wedstrijden gevist.

Voor alle data en Uitslagen kijk voortaan op de website van de Baarsvisser van het Jaar, klik hierboven.

Baarsvisser van het Jaar 2019 werd Henk Roos (zijn 8e titel).  In totaal werden er 17 wedstrijden gevist waarvan de beste 11 meetelden.

Bij de Jeugd (die 3 wedstrijden visten), werd Lars Buth 1e. Jay Buter en Mel Slink (van de LSV-Schele Posch) werden hier 3e en 4e.

Voor alle uitslagen kijk op de website van de Baarsvisser, onder de Link hierboven.

Pieter Oostwouder reikt de Jeugdprijzen uit, hier aan Jay Buter.      Het was frisjes tijdens de wedstrijd.

Kopieren