hsv de Dobber

Deze LSV afdeling is met 44 leden (2019) gevestigd in Dirkshorn en opgericht in 1933.

Voorzitter Richard van Huizen

Secretaris Dick Dam (0226-421 297),

Penningmeester is Henk van der Vaart (0224-551 931).

De vereniging organiseert in zomer en herfst  baars- en snoekwedstrijden en enkele wedstrijden voor de Jeugd.

In juli organiseert zij de grote Kermiswedstrijd op baars (ook voor niet-leden), die meetelt voor de Top Competitie Baars.

In 2023 is dat op zondagmorgen 23 juli, melden vanaf 07.00 uur bij het dorpshuis in Waarland.

Klik hier voor de aankondiging nog niet beschikbaar

De vereniging heeft een eigen website, voor informatie klik op de volgende afbeelding:

Winnaars Baarscompetitie 2015