LSV e.o.

Hengelsportvereniging LSV e.o. heeft in totaal ongeveer 2000 leden (inclusief de leden aangesloten bij de 6 afdelingen), waarvan zo'n 120 Jeugdleden.
De hengelsportvereniging "Langedijker Sportvissers e.o." werd opgericht in 2002 als logische opvolger van een federatie van meer dan 10 hengelsportverenigingen, die al sinds 1952 al het water in de omgeving namens deze verenigingen pachtte en beheerde, en deze bij het beroep, de gemeentes en Staatsbosbeheer vertegenwoordigde.

Men kan rechtstreeks lid worden van de LSV e.o. of via een van onze afdelingen. Het gemakkelijkst gaat dat door op deze website de Vispas Online aan te vragen, dan kan men ook een voorlopige vergunning uitprinten en direct vissen, de Vispas krijgt U per post thuis.

De LSV e.o. organiseert een 50-plus competitie (4 wedstrijden elke 2e donderdagmiddag van de maand) in juni, juli, augustus en september.  In 2022 dus op 9 juni, 14 juli, 11 augustus en 8 september met prijsuitreiking na de wedstrijd van 8 september in Cafe de Schelvis.

Verder op 10 juli 2022 het Langedijker Kampioenschap Baars, meetellend voor de Top Competitie Baars. Kijk bij Agenda voor nadere informatie.
Deze LSV- wedstrijden zijn ook voor niet-leden toegankelijk.

Voor Informatie:  sjaakmaja@vanderbliek.net of  0226-321 450  of  072-531 6609.