Jeugdvissen in Langedijk

De Jeugdcompetitie 2018 is weer afgelopen en we hebben een nieuwe Jeugdkampioene dit jaar.
Joyce Engel wist de competitie te winnen en haar broertje Joey werd 2e. Mel Slink kwam op de 3e plaats.
Hieronder een foto van de winnares en de andere winnaars.

Uitslag van de Jeugdcompetitie van visclub de Schele Posch 2018 klik hier

Kampioene Joyce Engel krijgt de beker van voorzitter Frank Melten.

Joey Engel op een mooie 2e plaats.

Mel Slink met de beker voor de 3e plaats in de Jeugdcompetitie 2018

Tycho Zuijdwijk met de beker voor de Grootste Witvis van 2018.

De wedstrijden werden op zaterdag georganiseerd door visclub de Schele Posch onder leiding van Pieter Oostwouder.

Perry Pancras met de Kampioensbeker van 2017

Iedereen van 8 tot en met 15 jaar kan er aan meedoen. Er zijn hengels die je kunt lenen als je zelf nog geen hengel hebt.  Neem wel een emmer mee om de vis in leven te houden tot de controleur langs komt.  Alle vissen tellen mee.  Verzamelplaats bij het Tuincentrum aan de Potjesdam.
Meestal wordt er vanaf mei gevist en om 15.30 uur verzameld aan de Potjesdam tegenover het tuincentrum. Maar let op: De tijden kunnen hiervan af wijken zoals op Luilakmorgen. Kijk dus voor het programma 2017 hier op de website.Er worden altijd 7 wedstrijden gevist waarvan er 5 meetellen voor de competitie, je kunt er dus altijd 1 missen. Na elke wedstrijd is er een prijsuitreiking en voor iedereen een prijs. Inleggeld is 1 Euro per wedstrijd.Na de laatste competitiewedstrijd is er na afloop prijsuitreiking bij Hoogeboom Watersport (ouders zijn vanaf 17.45 uur ook welkom). Daarbij worden bekers voor de plaatsen 1 tot en met 3 en voor de grootste baars en grootste witvis uitgereikt).