Jeugdvissen in Langedijk

Ook in 2019 was er een Jeugdcompetitie in Langedijk, georganiseerd door visclub "de Schele Posch" onder leiding van Pieter Oostwouder. De competitiewedstrijden zijn intussen weer afgelopen. Hieronder de uitslag met enkele foto's.
Kijk verder helemaal onder aan deze Pagina voor de regels en voorwaarden.

De Jeugdcompetitie 2019 is weer afgelopen en we hebben een nieuwe Jeugdkampioene dit jaar, ze was ook vorig jaar al Kampioen.
Joyce Engel wist de competitie weer te winnen en haar broertje Joey werd 2e. Mel Slink kwam op de 3e plaats.
Hieronder een foto van de winnares en de andere winnaars.

Uitslag van de Jeugdcompetitie van visclub de Schele Posch 2019 klik hier

Hier de bekerwinnaars.

Kampioene Joyce Engel krijgt de beker van voorzitter Frank Melten.

met de beker voor

De wedstrijden werden op zaterdag georganiseerd door visclub de Schele Posch onder leiding van Pieter Oostwouder.

Iedereen van 8 tot en met 14 jaar kan er aan meedoen. Er zijn hengels die je kunt lenen als je zelf nog geen hengel hebt.  Neem wel een emmer mee om de vis in leven te houden tot de controleur langs komt.  Alle vissen tellen mee.  Verzamelplaats bij het Tuincentrum aan de Potjesdam.
Meestal wordt er vanaf mei gevist (in 2019 is de start op 18 mei), en om 15.30 uur verzameld aan de Potjesdam tegenover het tuincentrum. Maar let op: De tijden kunnen hiervan af wijken zoals op Luilakmorgen. Kijk dus voor het programma 2019 hier op de website. Er worden altijd 7 wedstrijden gevist waarvan er 5 meetellen voor de competitie, je kunt er dus altijd 1 missen. Na elke wedstrijd is er een prijsuitreiking en voor iedereen een prijs. Inleggeld is 1 Euro per wedstrijd.Na de laatste competitiewedstrijd is er na afloop prijsuitreiking bij Hoogeboom Watersport (ouders zijn vanaf 17.45 uur ook welkom). Daarbij worden bekers voor de plaatsen 1 tot en met 3 en voor de grootste baars en grootste witvis uitgereikt).