SCHELVISCUP Vrije wedstrijd Senioren+Jeugd.

Maandag, 5 augustus 2019 - Dinsdag, 6 augustus 2019

Melden vanaf 18 uur in Café de Schelvis, Koog 3 te Zuid-Scharwoude op de avond zelf, opgeven is niet nodig.

Onze afdeling visclub "de Schele Posch" organiseert deze vakantie wedstrijd voor iedereen, men hoeft geen lid te zijn. Er is een aparte uitslag voor de Jeugd die meedoet. Even na 18.30 uur vertrekt men naar het viswater, waar men moet wachten op het beginsignaal. Het is een Vrije wedstrijd, dat wil zeggen men zoekt zelf een plaatsje en mag onbeperkt verkassen. Elke vis telt mee volgens een speciale puntentelling, dus men kan op baars gaan vissen of op witjes, of op andere en/of grotere vis, die per stuk veel meer punten opleveren. Om 21 uur wordt de wedstrijd "afgeblazen". Na afloop de prijsuitreiking in Café de Schelvis, die deze wedstrijd sponsort met mooie prijzen en de SchelvisCup.