Dirk Swart wint de Duizend Eilanden Trofee

Dinsdag, 24 september 2024

Zondag 22 september was het weer tijd voor de jaarlijkse "Duizend Eilanden Trofee", de baarswedstrijd in Langedijkse wateren georganiseerd door LSV-visclub "de Schele Posch".
Het weer was prachtig, de laatste zomerdag, en de vangsten van de 32 deelnemers waren ook goed met een gemiddelde vangst van 23,9 baars per deelnemer.
Dirk Swart wist de hoofdprijs, het Delftsblauwe bord, te winnen met 45 baars.
Goede 2e plaats was er voor Jan Agenant met 42 baars en Jeroen Buijs legde beslag op de 3e plaats met 39 punten.
Van de LSV-vissers, ook allen lid van visclub "de Schele Posch", wisten er nog een aantal meer dan 30 baarsjes te vangen. Kees Hoogeboom werd 4e met 38, Frank Melten 5e met 34, Anton Klaver 7e met 32 en Reinier Gootjes 8e met 31 punten.
Bij de korpsen werd het korps van hsv. de Eendracht eerste met 101 punten.
Hieronder winnaar Dirk Swart en het winnende korps van de Eendracht.