1000 EILANDEN Trofee

Zondag, 25 september 2022 (07:00)

Melden bij Cafe "de Schelvis" Koog3 te Zuid-Scharwoude

In 2022 organiseert visclub "de Schele Posch" weer de Jaarlijkse Baarswedstrijd om de 1000 Eilanden Trofee.

Deze wedstrijd telt mee voor de Topcompetitie Baars. Er worden 5 stekken van 20 minuten gevist in de wateren van Langedijk en elke baars telt. Er is een prijs voor de grootste baars en ook is er een prijs voor de meeste schele posjes.

Opgave vooraf is nodig en mogelijk tot en met donderdag 22 september bij Pieter Oostwouder, 06-3016 3233 of p.oostwouder@quicknet.nl

Het grootste deel van het parcours is met de auto bereikbaar, op enkele gedeeltes moet wel een klein stukje gelopen worden.

Er mag alleen met worm of witte maden gevist worden.

Een ruime leef-emmer is verplicht, na afloop van elke stek moet de vis worden geteld en teruggezet.

Om 08.00 uur vertrekt men naar het viswater.

Na de wedstrijd is er een Prijsuitreiking met verloting in Cafe de Schelvis.