SCHELVIS CUP

Vrijdag, 21 augustus 2020

de Schelvis Cup 2020 is gewonnen door Tom Melten en bij de Jeugd door Joey Engel.

Op vrijdag 21 augustus werd de jaarlijkse wedstrijd van visclub "de Schele Posch" om de Schelvis Cup toch nog gehouden na alle afgelaste competities en andere wedstrijden.

Om 19 uur klonk het startsein aan de Prins Hendrikkade en gingen 14 enthousiaste junioren en 13 senioren van start.

Er werd best wel goed gevangen en het weer werkte ook mee, al stond er wel een stevige wind.

Tom Melten wist de meeste vis te vangen, hij ving 76 baarsjes, 12 witten en 6 andere vissen, goed voor 286 punten. Joke Lute werd met een mooi net brasem 2e met 203 punten en Charles Engel werd 3e met 178 punten.

Bij de Jeugd was Joey Engel dit jaar zijn zus te snel af en had 155 punten met 28 baarsjes en 7 witten en 1 andere vis. Zus Joyce had 135 punten. Jort Pos werd 3e met 45 punten.

Na afloop was de prijsuitreiking onder Coronaregels in de grote zaal van de Schelvis.

Tom met de beker naast een trotse vader, voorzitter Frank Melten.

Hieronder Joey Engel die dit jaar zijn grote zus en schele Posch kampioene Joyce net voorbleef.