SCHELVISCUP

Maandag, 7 augustus 2017

Jan Stam wint de Schelviscup. Perry Pankras werd 1e bij de Jeugd.

Op maandagavond 7 augustus werd door visclub de Schele Posch weer de jaarlijkse vrije wedstrijd om de Schelviscup georganiseerd, ook dit jaar in het Kanaal Alkmaar-Kolhorn aan de Prins Hendrikkade. Het was prachtig weer en de vis deed het goed.

Er deden 15 Senioren mee aan deze wedstrijd. Voor de Jeugd was er een aparte uitslag, daar waren 8 jongens present.

Jan Stam werd vanavond 1e met 283 punten. Hij ving 80 baarzen waarvan 6 boven 15 cm en 1 witje. Jan Agenant volgde met 265 punten en Remco Heida werd 3e met 259 punten. De baarsvissers waren vanavond in het voordeel, er werden te weinig grote witvissen gevangen.

Bij de Jeugd was Perry Pankras 1e met 165 punten, ook hij zat op de baars en had er 55. Op afstand gevolgd door Nick Schuit met 129 punten en Timo Pelgrim met 108 punten.

Voor de volledige uitslag Senioren Klik hier

Voor de uitslag bij de Junioren Klik hier

Jan Stam met de beker,

Perry Pankras wint bij de jeugd.