Perry Pankras wint de Federatie Selectiewedstrijd Regio Noord

Dinsdag, 20 juni 2017

Perry wint de Selectiewedstrijd van Regio Noord van de Federatie in zijn Klasse (U15, jeugd onder 15 jaar).

Perry Pankras wist zaterdag in zijn klasse (Jeugd onder 15 jaar) de Selectiewedstrijd van de Federatie (regio Noord), voor het Nederlands Kampioenschap te winnen.
Gevist werd in het Kanaal Alkmaar- Kolhorn aan de Huygendijk achter het Shell station.
Hij bleef de toppers van VNK uit Medemblik en  Alkmaar ruim voor met 5060 gram waaronder twee brasems.
Hij is nu geselecteerd voor het Nederlands Kampioenschap.
Zaterdag volgt nog het Federatie Kampioenschap voor de Jeugd. We wensen hem veel succes daar.

Voor het verslag klik hier.