3e Wedstrijd 50+ competitie

Donderdag, 8 augustus 2019 - Vrijdag, 13 september 2019

Melden vanaf 13.15 uur bij de Sporthal in Noord-Scharwoude De data in 2019: 12 juni, 11 juli, 8 augustus en 12 september.

Ook in 2019 organiseren wij weer een competitie voor 50-plussers, waaraan iedereen (ook niet-leden met een Vispas), mee kan doen. Het inleggeld bedraagt 10 € voor de hele competitie. Om 13.30 uur precies vertrekken we naar het Viswater in Langedijk en omgeving, elke wedstrijd een ander water. De start wordt met een signaal gegeven en we vissen tot 16 uur. De telling is volgens een speciale telling, waarbij elke vis telt, afhankelijk van de soort en de grootte. Men mag dus zelf weten hoe men vist, zoekt zelf een plaats binnen de aangegeven grenzen en men mag daarbinnen ook verkassen als men wil. De prijsuitreiking vindt plaats direct na de laatste wedstrijd (12 september) in café de Schelvis, waarbij er voor iedereen een mooie prijs is. Ook na elke wedstrijd wordt er een hengelsport bon uitgereikt van 15 € voor de grootste vis boven 35 cm van die dag, of als die er niet is voor de grootste maatbaars (> 22 cm).