1000 EILANDEN Trofee (de Schele Posch)

Zondag, 22 september 2019 - Maandag, 23 september 2019

Melden bij café de Schelvis, Koog 3 te Zuid-Scharwoude vanaf 07.00 uur. Opgeven mogelijk tot en met donderdag 19 september bij Pieter Oostwouder, 0226-321 450 of p.oostwouder@quicknet.nl

Onze afdeling "de Schele Posch" organiseert op zondag 22 september weer de jaarlijkse baarswedstrijd om de 1000 EILANDEN Trofee. Vertrek naar het viswater rond 07.45 u vanuit de Schelvis. De wedstrijd wordt gehouden in Langedijk en omgeving en duurt 5 keer 20 minuten. Elke 20 minuten wordt er dus verkast. Alle wateren zijn per auto bereikbaar al is het wel mogelijk dat er hier en daar een stukje moet worden gelopen. Ook kan een riethaak handig zijn, nog niet alle riet is gemaaid op deze datum in september. De wedstrijd telt mee voor de Top-competitie "Baarsvisser van het Jaar". Na afloop in de Schelvis de prijsuitreiking van de Trofee (1000 Eilanden bord) en prijzen, en er wordt een grote verloting gehouden.