Kermiswedstrijd Dirkshorn (de Dobber )

Zondag, 28 juli 2019 - Maandag, 29 juli 2019

Melden in het Dorpshuis van Dirkshorn

Kermiswedstrijd de Dobber wordt op 28 juli gehouden.

Vooraf aanmelden is niet noodzakelijk maar wordt wel op prijs gesteld.
Rond 07.45 uur wordt er vertrokken naar het viswater.
Er wordt gevist in de Boomervaart in de Slootgaardpolder en er kan door iedereen geparkeerd worden bij de familie Ruigrok, rond de boerderij.
Het parcours wordt lopend afgelegd, de eerste stek staat direct links aan de zuidoever en vervolgens nog 1 stek naar het westen.
Bij de volgende boerderij steken we de brug over en in 3 stekken terug naar de brug bij het beginpunt.
Riethaken zijn hier echt onmisbaar.
Elke baars (ongeacht de afmetingen) is 1 punt, maar voor de grootste maatbaars (baars groter dan 22 cm) is er een extra prijs.
De wedstrijd telt mee voor de TOP-competitie "Baarsvisser van het Jaar".
Na afloop terug naar Dirkshorn waar de prijsuitreiking weer in  het Dorpshuis (de Oranjeboom) plaats vindt.

Klik hier voor alle verder gegevens