1000 EILANDEN Trofee (de Schele Posch)

Zondag, 24 september 2017 (07:00)

BAARS Wedstrijd om de 1000 EILANDEN Trofee Melden in Café de Schelvis, Koog 3 te Zuid-Scharwoude.

Op zondagmorgen 24 september 2017 houden wij weer onze Jaarlijkse Baarswedstrijd, meetellend voor de titel Baarsvisser van het Jaar (Topcompetitie Baars).

Organisatie Visclub de Schele Posch.
Er worden 5 stekken van 20 minuten gevist op baars in de wateren van Langedijk.
Na afloop een gezellige prijsuitreiking met verloting in  café de Schelvis te Zuid-Scharwoude.
Voor deze wedstrijd telt elke baars voor 1 punt, baars boven 15cm voor 2 punten en maatbaarzen (boven 22cm) voor 3 punten.
Voor de grootste maatbaars is er een aparte prijs, evenals voor het grootste aantal gevangen schele posjes.
Aanmelden vooraf is nodig en mogelijk tot donderdagavond 21 september bij Pieter Oostwouder:
p.oostwouder@quicknet.nl   of  0226-321 450.

De CONVOCATIE  voor deze wedstrijd volgt later op deze plaats.