50+ Competitie (LSV e.o.)

Donderdag, 14 september 2017 (13:15)

Elke 2e donderdag van de maanden juni, juli, augustus en september. Melden bij de Sporthal in Zuid-Scharwoude. Om 13.30 uur vertrekken we naar een Viswater in Langedijk. We vissen tot 16.00 uur. Op 14 september na afloop de prijsuitreiking in Cafe de Schelvis.

Deze wedstrijden zijn toegankelijk voor iedereen boven 50 jaar. Ook niet-leden zijn welkom, dus U hoeft geen lid te zijn van de LSV of een van onze afdelingen om mee te kunnen doen. Het zijn vrije wedstrijden, elke vis telt mee volgens een bepaald puntensysteem. We vissen een competitie van 4 wedstrijden waarvan er drie meetellen maar het gaat puur om de gezelligheid. Verdere informatie is te vinden onder de kop "WEDSTRIJDEN"